Working Dogs Belgium
Welkom bij de Working Dog's

Introduce yourself and you will get acces.
Stel jezelf voor en er zal toegang verleend worden

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Working Dogs Belgium
Welkom bij de Working Dog's

Introduce yourself and you will get acces.
Stel jezelf voor en er zal toegang verleend worden
Working Dogs Belgium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Working Dogs Belgium

Club Forum working dogs

Laatste onderwerpen
» Chantal is jarig vandaag!!!
workingdogs leden verboden;-))) Emptyvr 16 maa - 18:59 van chantal

» Uitslagen Working Dogs Show 11 maart 2012
workingdogs leden verboden;-))) Emptydi 13 maa - 21:45 van Ellen

» hallo
workingdogs leden verboden;-))) Emptyma 20 feb - 0:02 van copperboy

» foto's van sportjaar 2011
workingdogs leden verboden;-))) Emptyma 9 jan - 19:28 van Ellen

» uitslagen Working Dogs show september 2011
workingdogs leden verboden;-))) Emptyzo 16 okt - 19:47 van Nancy

» De Kevin is jarig,morgen feestje!!!!
workingdogs leden verboden;-))) Emptyvr 23 sep - 23:40 van yerichoffpits

» 23 oktober confirmationshow!!!
workingdogs leden verboden;-))) Emptyvr 23 sep - 0:16 van yerichoffpits

» Show Brno , Tjechie -> uitslagen
workingdogs leden verboden;-))) Emptyvr 9 sep - 19:00 van Diane

» SHOW BRNO 2011
workingdogs leden verboden;-))) Emptyma 5 sep - 9:42 van R&B Kennel

mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Kalender Kalender

Meest actieve berichtenplaatsers
Ellen
workingdogs leden verboden;-))) Vote_lcapworkingdogs leden verboden;-))) Voting_barworkingdogs leden verboden;-))) Vote_rcap 
R&B Kennel
workingdogs leden verboden;-))) Vote_lcapworkingdogs leden verboden;-))) Voting_barworkingdogs leden verboden;-))) Vote_rcap 
wacko&missy
workingdogs leden verboden;-))) Vote_lcapworkingdogs leden verboden;-))) Voting_barworkingdogs leden verboden;-))) Vote_rcap 
chantal
workingdogs leden verboden;-))) Vote_lcapworkingdogs leden verboden;-))) Voting_barworkingdogs leden verboden;-))) Vote_rcap 
Silvia
workingdogs leden verboden;-))) Vote_lcapworkingdogs leden verboden;-))) Voting_barworkingdogs leden verboden;-))) Vote_rcap 
Marielle
workingdogs leden verboden;-))) Vote_lcapworkingdogs leden verboden;-))) Voting_barworkingdogs leden verboden;-))) Vote_rcap 
Bjorn
workingdogs leden verboden;-))) Vote_lcapworkingdogs leden verboden;-))) Voting_barworkingdogs leden verboden;-))) Vote_rcap 
Tamara
workingdogs leden verboden;-))) Vote_lcapworkingdogs leden verboden;-))) Voting_barworkingdogs leden verboden;-))) Vote_rcap 
wrc
workingdogs leden verboden;-))) Vote_lcapworkingdogs leden verboden;-))) Voting_barworkingdogs leden verboden;-))) Vote_rcap 
IN_
workingdogs leden verboden;-))) Vote_lcapworkingdogs leden verboden;-))) Voting_barworkingdogs leden verboden;-))) Vote_rcap 


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

workingdogs leden verboden;-)))

5 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Ellen


Admin

Vraagje,wie kan er allemaal niet meer op gamedogsforum van den Doc en weet iemand de reden dat hij geband is?
Nic kan er niet op,ik wordt geweigerd,Thorsten zou eraf gegooid zijn!!!!!!!!!!!!!Een jong ventje in godsnaam!!!!!!!!
Bjorn kan er niet meer op,Frank en Anja, Stijn en nog meer.......
Blijkbaar allemaal workingdogs leden;-))) of andere mensen die sporten met hun hondjes......
En niemand weet waarom.....
Misschien dat andere meer weten;-))) en me kan vertellen waarom wij niet zijn toegelaten,dacht dat Doc verkondigde in het begin dat het een infoforum voor iedereen is,geen geban,vrije meninguiting......

Mij maakt dat geen reet uit,ik ben toch geen forummeid maar vind het wel zonde voor andere die er wel van houden......


Groeten Ellen

https://workingdogs.actieforum.com

Marielle


The Beginner
The Beginner

Vrijheid van meningsuiting daar? LOL!
Ik ben er 2 x geband.... geek

Wiechert


Forum Pup
Forum Pup

Forum is een tijdje uit de lucht geweest ivm aanpassingen maar inmiddels al weer een aantal weken on air.

Ik heb verder ook geen Ban-berichten ofzo gelezen dus ik denk dat een ieder er gewoon weer op kan.

Ellen


Admin

Goeiemorgen Wiechert,

Zoals ik reeds tegen Bas zei,als het een vergissing is zal iedereen er spoedig weer op kunnen.....
Nic heeft al wat emails,tijdje geleden, verstuurd dat hij er niet op kan....
Verschillende malen geprobeerd met verschillende namen maar niets.......Ikzelf ook heb reeds gemaild met Doc maar al maanden geleden...
Onlangs heeft hij zelfs nog mailtje gestuurd om te vragen als hij dan toch niet op het forum mag,de foto van Moquuto te verwijderen....Is ook gebeurd dus men is wel degelijk op de hoogte dat wij er niet opkunnen...
Maar ik schrok toch als ik op de show hoorde dat er veel meer mensen niet meer opkunnen van onze groep maar zoals ik al zei,als dit toeval is zal dit snel recht gezet zijn......En iedereen die graag de info op het forum wil lezen,dit ook weer kan doen.....

Groetjes Ellen en nogmaals proficiat aan Tijger!!!!!
Was echt een leuke zondag!!!!

https://workingdogs.actieforum.com

Tamara


The Beginner
The Beginner

En kunnen jullie er inmiddels weer op?

Ellen


Admin

Heb ondertussen een privebericht van Bas gehad,voor die jongen uiteraard ook vervelende bedoeling;-))
Hij weet evenmin als wij wat de reden is dat we er niet op mogen......
Er zijn verschillende wd-leden die ondertussen contact hebben proberen te maken met Doc, zelfs week geleden en geen antwoord.......
Wij hebben iban-ban,dus geen van beide kan er nog op.....
We kunnen zelfs onze show niet promoten;-)))))) maar we hebben gamedogs niet nodig om er een succes van te maken.....
Thorsten kreeg als antwoord,of Anja of Frank,niet speciaal Thorsten hoor want ik wil de boel zeker niet opblazen!!!Thorsten kreeg zelfs ooit een mooi cadeau van Doc,daarmee dat ik het nog minder snap...... maar dat gezin kreeg als antwoord dat ze niet actief genoeg waren,volgens mij na het posten wat Annick haar benefieten betreft,zijn we toch actief geweest maar Doc wou steeds alles zelf posten,zogezegd om zijn forum ordelijk te houden,tja,zo kan je natuurlijk niet intensief posten....
Maar neem nu bull en terrier forum,daar ben ik ook niet fel actief maar zij weten dat ik enkel op de forums kom om de club te promoten en zij zwieren mij er toch niet af.......
Maar zoals ik al zei,vind het gewoon vervelend dat er niemand van ons op kan (bij mijn weten,voorzichtig formuleren;-)))),vooral niet voor de mensen die graag forumberichtjes gaan lezen.....Kinderspel vind ik persoonlijk!!!!!!
Een forum voor alle info terug te vinden wat shows betreft,de 1ste club in Belgie en Nederland die gestart zijn met sporten,zij worden gebannen;-)))))))))

https://workingdogs.actieforum.com

Tamara


The Beginner
The Beginner

Er zijn volgens mij wel meer leden die daar niks posten.
Zie er vaak een aantal online waar ik zo mijn vraagtekens bij heb
daar zou ik me drukker om maken dan om de working dogs leden die
zo nu en dan bij lezen en adverteren voor een benefiet.

Maar ja wie weet komt de logische verklaring nog......

Ellen


Admin

Ik wacht en heb geduld;-))))
Wel spijtig voor Annick ook,want de club die 100% achter haar staat en haar echt wil helpen worden geboycot;-))))
Doc heeft ooit een heel mooie tekst geschreven voor Annick maar voor de rest krijgen we de kans niet om te promoten!!!!
Waarvoor we hem nog steeds dankbaar zijn voor de energie die hij in de tekst heeft gestoken......
Spijtig dat het dan hier stopt.......Voor alle partijen....

Grtz Ellen

https://workingdogs.actieforum.com

Bas


The Beginner
The Beginner

Volgens mij gaat het om het IP van nick, vandaar dat jullie er niet op kunnen. Waarom,dat moeten jullie onderling oplossen. Denk niet dat dat een zaak is voor het forum. Ben wel benieuwd wie van buiten jullie huis gebanned is en welke melding deze krijgen? Denk dat DOC als geen ander weet wat annick nu doormaakt, vind het persoonlijk jammer dat die genoemd wordt. Denk ook niet dat thorsten dat mooie cadeau voor niets heeft gekregen. Ik vind het idd vervelend, heb ook liever de hele bende bij elkaar. Jullie show heb ik al gepost Wink

Ellen


Admin

Wel,wat ik denk dat er gebeurd is,Nic was reeds geband,op ip,waarom,ik woon hier toch ook nog???
Dus Nic maakt in Doc zijn ogen een fout en we worden maar allemaal geband?
En als Doc zelf niet kan zeggen wat hem dwars zit en met kinderspel gaat beginnen van mensen te bannen,dat hij maar doet.......
Wat Thorsten betreft,waarom kan hij er dan niet op?Waarom worden zijn mailtjes van de laatste week niet beantwoord?Als hij dan toch zo'n tof ventje is,waarom wordt dit dan niet opgelost....
Met oudjaar was de hele bende hier en ze hebben allemaal ingelogd met hun gegevens op Nic zijn pc,dat zal dan de reden wel zijn zeker?
Wat Annick betreft,heb ik iets negatief van Doc gezegd,heb hem zelfs bedankt voor de mooie tekst dat hij had geschreven en ben ik zo mis om te zeggen dat onze club veel voor Annick doet en het spijtig is dat we dat zelf niet kunnen promoten?
Ik vind dit maar erg dat je je eigen kinderspelen gaat plaatsen boven het bekend maken van verschillende acties voor Annick.....
En zoals ik al zei,vervelende situatie voor jouw ook,je bent alleszins al hartelijk bedankt voor het plaatsen van de flyer,wel spijtig dat we zelf niet meer uitleg kunnen geven wat de sporten betreft....
De redens weet ik uiteraard ook allemaal niet,daarom dat ik de vraag heb gesteld op het forum,degene die er niet op kunnen zoals huize Lefevre(dat was wegens te weinig posten vertelde Anja me),Bjorn en Stijn kunnen er ook niet meer op,maar wat daar de reden is,weet ik echt niet.....
Ik ben heel het gezever ook wat aan het beu worden,dus dat Doc doet wat hij denkt te moeten doen.....
Hij heeft mijn groeten;-)))))))))))))
Wel,ik zal je vertellen,dat Doc van plan was om een club op te richten en hij heeft zelfs aan ons gevraagd om ons logo te mogen gebruiken,wij hebben daar zelfs geen probleem van gemaakt,wat gelukkig niet gebeurd is,nu hoeft het voor ons ook nietmeer;-)......

https://workingdogs.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum