Working Dogs Belgium
Welkom bij de Working Dog's

Introduce yourself and you will get acces.
Stel jezelf voor en er zal toegang verleend worden

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Working Dogs Belgium
Welkom bij de Working Dog's

Introduce yourself and you will get acces.
Stel jezelf voor en er zal toegang verleend worden
Working Dogs Belgium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Working Dogs Belgium

Club Forum working dogs

Laatste onderwerpen
» Chantal is jarig vandaag!!!
Dikke proficiat voor workingdogs!!! Emptyvr 16 maa - 18:59 van chantal

» Uitslagen Working Dogs Show 11 maart 2012
Dikke proficiat voor workingdogs!!! Emptydi 13 maa - 21:45 van Ellen

» hallo
Dikke proficiat voor workingdogs!!! Emptyma 20 feb - 0:02 van copperboy

» foto's van sportjaar 2011
Dikke proficiat voor workingdogs!!! Emptyma 9 jan - 19:28 van Ellen

» uitslagen Working Dogs show september 2011
Dikke proficiat voor workingdogs!!! Emptyzo 16 okt - 19:47 van Nancy

» De Kevin is jarig,morgen feestje!!!!
Dikke proficiat voor workingdogs!!! Emptyvr 23 sep - 23:40 van yerichoffpits

» 23 oktober confirmationshow!!!
Dikke proficiat voor workingdogs!!! Emptyvr 23 sep - 0:16 van yerichoffpits

» Show Brno , Tjechie -> uitslagen
Dikke proficiat voor workingdogs!!! Emptyvr 9 sep - 19:00 van Diane

» SHOW BRNO 2011
Dikke proficiat voor workingdogs!!! Emptyma 5 sep - 9:42 van R&B Kennel

mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Kalender Kalender

Meest actieve berichtenplaatsers
Ellen
Dikke proficiat voor workingdogs!!! Vote_lcapDikke proficiat voor workingdogs!!! Voting_barDikke proficiat voor workingdogs!!! Vote_rcap 
R&B Kennel
Dikke proficiat voor workingdogs!!! Vote_lcapDikke proficiat voor workingdogs!!! Voting_barDikke proficiat voor workingdogs!!! Vote_rcap 
wacko&missy
Dikke proficiat voor workingdogs!!! Vote_lcapDikke proficiat voor workingdogs!!! Voting_barDikke proficiat voor workingdogs!!! Vote_rcap 
chantal
Dikke proficiat voor workingdogs!!! Vote_lcapDikke proficiat voor workingdogs!!! Voting_barDikke proficiat voor workingdogs!!! Vote_rcap 
Silvia
Dikke proficiat voor workingdogs!!! Vote_lcapDikke proficiat voor workingdogs!!! Voting_barDikke proficiat voor workingdogs!!! Vote_rcap 
Marielle
Dikke proficiat voor workingdogs!!! Vote_lcapDikke proficiat voor workingdogs!!! Voting_barDikke proficiat voor workingdogs!!! Vote_rcap 
Bjorn
Dikke proficiat voor workingdogs!!! Vote_lcapDikke proficiat voor workingdogs!!! Voting_barDikke proficiat voor workingdogs!!! Vote_rcap 
Tamara
Dikke proficiat voor workingdogs!!! Vote_lcapDikke proficiat voor workingdogs!!! Voting_barDikke proficiat voor workingdogs!!! Vote_rcap 
wrc
Dikke proficiat voor workingdogs!!! Vote_lcapDikke proficiat voor workingdogs!!! Voting_barDikke proficiat voor workingdogs!!! Vote_rcap 
IN_
Dikke proficiat voor workingdogs!!! Vote_lcapDikke proficiat voor workingdogs!!! Voting_barDikke proficiat voor workingdogs!!! Vote_rcap 


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Dikke proficiat voor workingdogs!!!

+3
Silvia
patricia
Ellen
7 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Ellen


Admin

Ziezo,het seizoen is terug begonnen en goed!!!!!!
Thorsten behaalde de beste sporthond van de dag bij SPBC!!!!Dikke proficiat voor hem!!!
Puppysprintrace was goed voor Wodan 2de plaats en Bitch 3de plaats en Scaramouche 1ste plaats van vanachter te beginnen;-)))))
Tug of war had Scarface 1ste plaats en dan uiteindelijk de pulling,Nancy 2de plaats met Vladimir en hoogst getrokken gewicht en de mooiste val;-))))))))
Ace van Sylvia had 1ste plaats en als ik me niet vergis Tijgertje had 3 de plaats....Van Wiechert...
Dan de teven 3 de plaats Babich,2de plaats Chichi en 1ste plaats Trini en meeste percentage!!!!
Bonnie was 4de met 0.05 verschil van Babich,bijna waren we met de 3 bekers van de pulling bij de teven weg;-)))Maar toch dikke proficiat ook aan Chichi.....Mooi werk gepresteerd...Allemaal!!!!!


Groeten van een heel pak stillere vrouw dan gisteren,heb men keel overbelast met het roepen dus UPF zal toch niet voor me weggelegd zijn;-)))
Ellen

https://workingdogs.actieforum.com

patricia


The Beginner
The Beginner

Gefeliciteerd iedereen Very Happy Very Happy

Silvia


The Beginner
The Beginner

Iedereen van harte gefeliciteerd!
Ook aan de mensen en hondjes die niet in de prijzen zijn gevallen. De concurrentie was sterk en dat is geweldig!

chantal


The Beginner
The Beginner

Proficiat voor iedereen Very Happy

R&B Kennel


The Beginner
The Beginner

Silvia schreef:Iedereen van harte gefeliciteerd!
Ook aan de mensen en hondjes die niet in de prijzen zijn gevallen. De concurrentie was sterk en dat is geweldig!

Ja zeker, de concurrentie was zeker aanwezig. Ik zal nog hard moeten trainen met men reutjes hier Very Happy

kevin


The Beginner
The Beginner

dikke proficiat toegewenst aan iedereen.het was een superleuk weekend!veel gelachen en plezier gemaakt ma da mag ook e !Smile))
ps:met zo een bende tsjechie here we come!!! Smile))))

R&B Kennel


The Beginner
The Beginner

kevin schreef:ps:met zo een bende tsjechie here we come!!! Smile))))

Das zeker , Here we come Laughing

kevin


The Beginner
The Beginner

ik kijk er al naar uit!!!Smile)))

Ellen


Admin

Ik denk dat de vrouwen binnenkort ook eens gaan samen zitten en een showke kiezen;-)))
En denk dat wij niet moeten onderdoen voor de mannen wat feesten en sporten betreft;-)))

Eigenlijk nog een idee voor de ploeg van working dogs....Het zijn vrouwen met ballen ;-))))


Grtz Ellen

https://workingdogs.actieforum.com

Silvia


The Beginner
The Beginner

Ellen schreef:Ik denk dat de vrouwen binnenkort ook eens gaan samen zitten en een showke kiezen;-)))
En denk dat wij niet moeten onderdoen voor de mannen wat feesten en sporten betreft;-)))

Eigenlijk nog een idee voor de ploeg van working dogs....Het zijn vrouwen met ballen ;-))))


Grtz Ellen

Lijkt mij een heel leuke benefiet wedstrijd voor Anniek. Vrouwen tegen de mannen. Very Happy

chantal


The Beginner
The Beginner

Ellen schreef:Ik denk dat de vrouwen binnenkort ook eens gaan samen zitten en een showke kiezen;-)))
En denk dat wij niet moeten onderdoen voor de mannen wat feesten en sporten betreft;-)))

Eigenlijk nog een idee voor de ploeg van working dogs....Het zijn vrouwen met ballen ;-))))


Grtz Ellen


Goed idee Ellen, Ik ga mee Wink
cheers Working Dogs Woman cheers

Groetjes Chantal

12Dikke proficiat voor workingdogs!!! Empty gen Problem zo 3 apr - 22:09

copperboy


The Beginner
The Beginner

gen Problem dan mak ik ne party met Nic and de broeder cheers cheers tongue tongue

copperboy


The Beginner
The Beginner

Homeparty hehehehe

Ellen


Admin

Silvia schreef:
Ellen schreef:Ik denk dat de vrouwen binnenkort ook eens gaan samen zitten en een showke kiezen;-)))
En denk dat wij niet moeten onderdoen voor de mannen wat feesten en sporten betreft;-)))

Eigenlijk nog een idee voor de ploeg van working dogs....Het zijn vrouwen met ballen ;-))))


Grtz Ellen

Lijkt mij een heel leuke benefiet wedstrijd voor Anniek. Vrouwen tegen de mannen. Very Happy


Is een goed idee;-)))
Ben ik wel voor te vinden!!

https://workingdogs.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum