Working Dogs Belgium
Welkom bij de Working Dog's

Introduce yourself and you will get acces.
Stel jezelf voor en er zal toegang verleend worden

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Working Dogs Belgium
Welkom bij de Working Dog's

Introduce yourself and you will get acces.
Stel jezelf voor en er zal toegang verleend worden
Working Dogs Belgium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Working Dogs Belgium

Club Forum working dogs

Laatste onderwerpen
» Chantal is jarig vandaag!!!
Bullbreedshow en Working Dog Battle 24 april Emptyvr 16 maa - 18:59 van chantal

» Uitslagen Working Dogs Show 11 maart 2012
Bullbreedshow en Working Dog Battle 24 april Emptydi 13 maa - 21:45 van Ellen

» hallo
Bullbreedshow en Working Dog Battle 24 april Emptyma 20 feb - 0:02 van copperboy

» foto's van sportjaar 2011
Bullbreedshow en Working Dog Battle 24 april Emptyma 9 jan - 19:28 van Ellen

» uitslagen Working Dogs show september 2011
Bullbreedshow en Working Dog Battle 24 april Emptyzo 16 okt - 19:47 van Nancy

» De Kevin is jarig,morgen feestje!!!!
Bullbreedshow en Working Dog Battle 24 april Emptyvr 23 sep - 23:40 van yerichoffpits

» 23 oktober confirmationshow!!!
Bullbreedshow en Working Dog Battle 24 april Emptyvr 23 sep - 0:16 van yerichoffpits

» Show Brno , Tjechie -> uitslagen
Bullbreedshow en Working Dog Battle 24 april Emptyvr 9 sep - 19:00 van Diane

» SHOW BRNO 2011
Bullbreedshow en Working Dog Battle 24 april Emptyma 5 sep - 9:42 van R&B Kennel

mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Kalender Kalender

Meest actieve berichtenplaatsers
Ellen
Bullbreedshow en Working Dog Battle 24 april Vote_lcapBullbreedshow en Working Dog Battle 24 april Voting_barBullbreedshow en Working Dog Battle 24 april Vote_rcap 
R&B Kennel
Bullbreedshow en Working Dog Battle 24 april Vote_lcapBullbreedshow en Working Dog Battle 24 april Voting_barBullbreedshow en Working Dog Battle 24 april Vote_rcap 
wacko&missy
Bullbreedshow en Working Dog Battle 24 april Vote_lcapBullbreedshow en Working Dog Battle 24 april Voting_barBullbreedshow en Working Dog Battle 24 april Vote_rcap 
chantal
Bullbreedshow en Working Dog Battle 24 april Vote_lcapBullbreedshow en Working Dog Battle 24 april Voting_barBullbreedshow en Working Dog Battle 24 april Vote_rcap 
Silvia
Bullbreedshow en Working Dog Battle 24 april Vote_lcapBullbreedshow en Working Dog Battle 24 april Voting_barBullbreedshow en Working Dog Battle 24 april Vote_rcap 
Marielle
Bullbreedshow en Working Dog Battle 24 april Vote_lcapBullbreedshow en Working Dog Battle 24 april Voting_barBullbreedshow en Working Dog Battle 24 april Vote_rcap 
Bjorn
Bullbreedshow en Working Dog Battle 24 april Vote_lcapBullbreedshow en Working Dog Battle 24 april Voting_barBullbreedshow en Working Dog Battle 24 april Vote_rcap 
Tamara
Bullbreedshow en Working Dog Battle 24 april Vote_lcapBullbreedshow en Working Dog Battle 24 april Voting_barBullbreedshow en Working Dog Battle 24 april Vote_rcap 
wrc
Bullbreedshow en Working Dog Battle 24 april Vote_lcapBullbreedshow en Working Dog Battle 24 april Voting_barBullbreedshow en Working Dog Battle 24 april Vote_rcap 
IN_
Bullbreedshow en Working Dog Battle 24 april Vote_lcapBullbreedshow en Working Dog Battle 24 april Voting_barBullbreedshow en Working Dog Battle 24 april Vote_rcap 


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Bullbreedshow en Working Dog Battle 24 april

+3
Silvia
Ellen
stichting-arfe
7 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

stichting-arfe


Forum Pup
Forum Pup

Na een daverend succes van de 4de Bullbreedshow met 180 Bullbreeds en 1000 bezoekers nu op naar de 5de show.

Wat is er te doen?

U mag uw Bullbreed laten beoordelen door vakkundige keurmeesters en u krijgt een uitgebreid jury rapport met hun bevindingen mee naar huis, als u wordt geplaatst krijgt u een mooie prijs en kunt u mee strijden naar de mooiste Bullbreed van de dag.

Na een groot succes van de show hebben wij een nieuw onderdeel toegevoegd aan onze show. ``Working Dog Battle``(uitleg hierover onderaan deze mail)

Keuringsmeesters:
Pitbullterriers Frank Huijbregts & Peer Donders

XXL Pits en Bully type Pitbulls Redouan Chatbane & Batikan Yilmaz

Staffordshire's & Bullterrier sporty type Frank van Elden & Jorgo Cacomanolis

Staffordshire terriers modern type Laurens v/d Burgt & Collega

Verschillende kraampjes met van alles voor Bullbreeds Mobiele fotostudio waar de winnaars een gratis foto krijgen, en alle andere Bullbreeds op de foto kunnen.

Het horecaplein met live muziek en eten en drinken.

Het rad van fortuin ( loterij ) met mooie prijzen.

Veel Bullbreeds liefhebbers, fokkers, clubs, verenigingen.

We beginnen met de keuring om +/- 10.30 uur met de puppys vanaf 3 mnd t/m 9 mnd

De Working Dog Battle begint om 11:00 uur met de volwassen honden 18 mnd en ouder.

De locatie: Strand Nieuw Hulckesteijn

De kassa gaat om 9.30 uur open Zeedijk 1A 3861MD Nijkerk

www.bullbreeds.hyves.nl of info@arfe.nl


Programma voor de ``Working Dog Battle`` 24-04-2011

We beginnen de "working dog battle"met de volwassen honden (van alle soorten Bullbreeds 18 maanden en ouder) zo rond 11.00 uur om te voorkomen dat honden die gekeurd moeten worden én willen meedoen aan de battle dan eigenlijk op twee plaatsen tegelijkertijd zouden moeten zijn. In de middag, zo rond 14.00 uur, is de battle voor honden van 9 tot 18 maanden. Het is dus een omgekeerd programma om iedereen de kans te geven om aan de keuringen én de battle mee te doen.

*De high jump: de hond moet met een aanloop over een steeds hoger gelegd latje springen, het latje moet blijven liggen, één herkansing. De hoogste 3 high jumpers winnen in 1-2-3.

*De far jump e hond moet met een aanloop over een steeds groter aantal latjes (grotere afstand) op dezelfde hoogte springen, de latjes moeten blijven liggen, één herkansing. De verste 3 far jumpers winnen in 1-2-3.

*De sprintrace: de hond moet over een afstand zo snel mogelijk naar de finish rennen, de tijd wordt opgenomen, de snelste 3 sprinters winnen in 1-2-3.

* De beste Adult van de dag (eind van de morgen) en de beste Junior van de dag (eind van de middag) met de meest behaalde punten op alle drie de onderdelen samen, krijgen nog een extra prijs.

Deze programma's worden uitsluitend afgewerkt onder toezicht van de wedstrijdleiders én een begeleider van de hond. Aanmoedigen aan het eind van het parcours mag, maar de mens mag niet in de baan komen. Deelnemers volgen de aanwijzingen van de wedstrijdleiders strikt op, de door hen vastgestelde prestaties zijn bindend voor de prijzen. Deelname is, net als de aanwezigheid op het terrein, voor eigen risico.

Organisatie van show's voor Bullbreed liefhebbers

Ellen


Admin

Zijn de klasses voor de confirmation nog altijd hetzelfde als ervoor?
of hebben jullie meer de echte klasses zoals op de meeste confirmationshows gevolgd?
Want het probleem bij jullie is steeds dat er teveel honden van verschillende leeftijden in 1 klasse staan en is er nu al een senioren klasse of staan de pitbulls van 10 jaar nog steeds tussen de rest?

Mensen die confirmation lopen kunnen blijkbaar niet meedoen aan het werkgedeelte,ik lees dat de puppy's van start gaan om 10.30 en het werkgedeelte om 11.00.........
Zitten de pups van 3 tot 9 maand samen?
Ik vind persoonlijk dat je een pup van 3 niet kan vergelijken met een pup van 9 maand......
Kan je voor mij even de klasses plaatsen op het forum a.u.b.?
Alvast bedankt!!!!

https://workingdogs.actieforum.com

Silvia


The Beginner
The Beginner

Ze beginnen juist met de volwassen honden met werken en de jonge honden met confirmation, zodat de volwassen honden na het werken de ring in kunnen en andersom. De jonge honden kunnen dus na de ring na het sportgedeelte.

Ellen


Admin

Maar heb je nog wel het probleem als je je jonge honden wil voorstellen en je oudere wenst te sporten,ik denk best een keuze maken......

Grtjs Ellen

https://workingdogs.actieforum.com

Silvia


The Beginner
The Beginner

Das waar. Had ik niet aan gedacht... Embarassed

Maar als iemand een handler te kort komt wil ik wel helpen, hoor. Ik doe deze keer niet mee met de sporten en hoef alleen maar volwassen reu zelf te showen.

Ellen


Admin

Awel,als ik de confirmation boven de sporten kies,kan het zijn dat we een handler voor Snooty nodig hebben....
Kan Nic foto's pakken maar laat het je tijdig weten....
En als de klasses nog steeds hetzelfde zijn als vroeger,mss iemand voor een teef ook....
Maar ik hoop terecht dat ze de groepen iets veranderd hebben......
Dit is de show waar Irma vroeger schreef maar zij hebben nu pitbull nederland zeker?,als ik me niet vergis gaan die de ADBA regels volgen wat leeftijden betreft....
Ik geloog zelfs dat ze van plan zijn om aan te sluiten bij ADBA,ik wens ze alleszins veel succes want dat is een dure vereniging,,,Daarmee dat wij hebben gekozen voor officiele ADBA keurders en andere en geloof me,maakt geen verschil uit in de opkomst van het volk......
Wie er keurt maakt mensen blijkbaar niet zoveel uit...


p.s. Sylvia,van die verschillende groepen en leeftijden in de sport had ik weer niet tegoei gelezen Embarassed maar voor ons maakt het niet uit omdat onze pups nog zo jong zijn....Moeten we toch een keuze maken....
En moet nu wel zeggen....Het weekend nadien zijn er sporten zat bij ons,dus denk dat ik voor confirmation ga....
Maar zal straks eens overleggen hier thuis...
Of mss dat er nog iets te regelen valt met het bestuur dat we laatste mogen ofzo......
We zien wel,het belangrijkste is dat we er weer een leuke dag van maken zoals gewoonlijk,dat ontbreekt niet bij de WD-kes cheers

https://workingdogs.actieforum.com

Silvia


The Beginner
The Beginner

Precies. Dat dacht ik ook. Weekend daarop moeten we knallen dus nu alleen confirmation, haha.

En lol gaan we zeker weer hebben.

R&B Kennel


The Beginner
The Beginner

Wie zijn eigenlijk die

Keuringsmeesters: ?
Pitbullterriers Frank Huijbregts & Peer Donders

Ellen


Admin

Kan iemand ons de verdeling van de klasses meedelen?
Hetzelfde als voordien of zijn er veranderingen?
Zag dat de organisatie online was geweest,zullen mss het toppic niet gezien hebben....
Heb toch maar even PM gestuurd...Zodra ik antwoord heb weten jullie het ook...

Grtjs Ellen

https://workingdogs.actieforum.com

Bas


The Beginner
The Beginner

frank is lms, die vorigen jaren de werk staffs deed

peer donders heb ik gegoogled, maar kon de connectie met pitjes niet vinden. misschien kan de organisatie daar meer over zeggen

ben ook benieuwd naar de klasses

vorig jaar was t 3 tm 9 maanden en 9 tm 18 maanden volgens mij.


zit zelf nog te tobben of ik ga

Ellen


Admin

Dankjewel voor het antwoord Bas,ik wacht ook nog op antwoord voor de klasses.......
Frank ken ik uiteraard,hebben hem ooit gaan sponseren met zen fietstocht....Maar die andere,vind ik ook niets van terug.....
Hoorde via via dat hij normaal Amerikaanse bulldogs keurde maar voor alle duidelijkheid,""is van horen zeggen"" en je zal ook wel weten dat je in het hondenwereldje veel hoort,veel waarheid maar ook veel onzin;-)))
Dus ik wacht ook op antwoord van de stichting,heb PM gestuurd,ze zullen denkelijk wel snel antwoorden.....

Groetjes!!!!

https://workingdogs.actieforum.com

Ellen


Admin

Dus................-)))
Van 3 tot 9 maand
Van 9 tot 18 maand???
18 maand tot ????
En dan was er volgens mij nog 1 klasse.......

https://workingdogs.actieforum.com

Ellen


Admin

Daar ze zo snel zijn om te antwoorden,heb ik zelf maar naar de organisatie gebeld...... Smile
dus........
3-9 maand
9-18 maand
en dan 18+

Snap ik dus echt niet,dat je geen onderscheid maakt in een hond van 19 maand en een hond van vb. 7 jaar.....
Heb 4 teven klaarstaan van verschillende leeftijden maar vind het nogal stom om met 4 honden in 1 klasse te gaan staan......


Zo moet je natuurlijk niet veel prijzen voorzien;-))))))



Laatst aangepast door Ellen op vr 22 apr - 21:11; in totaal 1 keer bewerkt

https://workingdogs.actieforum.com

Bas


The Beginner
The Beginner

vreemd er is normaal ook een veteranen klasse toch?

van 3 en 8 maanden zit ook een groot verschil in.

maargoed, denk niet dat ik er ben

Ellen


Admin

Wij hebben besloten niet te gaan............
We vinden de verdeling in de klasses maar niets,echt niets......
3 groepen terwijl de shows zo een succes zijn vind ik echt zonde...
Ik wens iedereen heel veel succes toe!!!!
Veel plezier en laat weten hoe jullie het gedaan hebben!!!

Grtjs Ellen

https://workingdogs.actieforum.com

Bas


The Beginner
The Beginner

jammer ellen, en geloof dat er mensen van de spbc met pech stonden. Mad

was toch wel weer gezellig

damien 1e van de working battle.

heb ook geen shows gedaan, hoeft van mij niet zo met een pup. en het is idd jammer dat er pups van 3 tot 9 maanden staan.

Tamara


The Beginner
The Beginner

Jammer dat ik je niet even gezien heb Ellen volgende week ben ik er ook niet Sad

Hier de results van mijn doggies

Hummer best male classic staff 18 months and older
Ace best female classic staff 18 months and older
Ace best classic staff
Ace 1e plaats verspringen
Ace 2e plaats hoogspringen

Ellen


Admin

Proficiat met de resultaten!!!!!
Mooi gedaan!!!
Wij hebben de laatste moment toch beslist van niet tegaan,hebben een WD-BBQ gedaan;-))
Wij vonden dat het niet de moeite om te gaan....Klasses trekken op niets en dan weinig info over de keurders gekregen,enkel dat het ambull-keurder is en ja,Frank kennen we;-)))
Vond de keurder bij de staffies wel ok;-))))Heb wel spijt die Frank niet even gezien te hebben,altijd fun!!!
En het werkgedeelte,alle respect voor de springers maar zijn zo men sporten niet,volgend weekend voldoende sporten!!!
Spijtig voor die mensen van SPBC,het auto-pech-moment gaat toch weer niet terugkomen?;-)))
Maar nogmaals,dikke proficiat aan iedereen,wie had best in show?

https://workingdogs.actieforum.com

Marielle


The Beginner
The Beginner

Mijn veteraan deed het toch prima tussen de 12 andere jonkies in de 18 maanden +: mooie 3e plek Very Happy

Best in show was Beretta.

R&B Kennel


The Beginner
The Beginner

Marielle schreef:Mijn veteraan deed het toch prima tussen de 12 andere jonkies in de 18 maanden +: mooie 3e plek Very Happy

Best in show was Beretta.

Proficiat cheers Daar drinken we der volgend weekend 1 jupke op king

Bas


The Beginner
The Beginner

Spijtig voor die mensen van SPBC,het auto-pech-moment gaat toch weer niet terugkomen?;-)))

Hou op, schij uit. Geintje heeft me 2000 euro gekost.





Sporten zijn ook mijn eerste keus niet, maar was wel fun om een keer te doen. En voor ons een stuk dichterbij Smile

Bas


The Beginner
The Beginner

Nu je het zegt

na het laatste event van de spbc nog een beest aangereden op de ringweg antwerpen Evil or Very Mad

Bullbreedshow en Working Dog Battle 24 april P1000624b



Ellen


Admin

Bas schreef:
Spijtig voor die mensen van SPBC,het auto-pech-moment gaat toch weer niet terugkomen?;-)))

Hou op, schij uit. Geintje heeft me 2000 euro gekost.





Sporten zijn ook mijn eerste keus niet, maar was wel fun om een keer te doen. En voor ons een stuk dichterbij Smile

Als je vlakbij zit,is het altijd leuk om te gaan,al is het maar voor een kijkje......
Wij hebben onze centen opgespaard voor een ander showtje in buitenland.....
Nogmaals aan iedreen dikke proficiat voor de behaalde resultaten!!!!!
En we drinken er zeker ene op volgend weekend!!!!!
Komt dichtbij!!

https://workingdogs.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum